Fredaaa….

Hej alla…

Önskar er alla en riktigt trevlig helg. Om ni har tid över så kan ni träna på detta, det är svårare än vad det ser ut😉

IMG_7687

 

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 13 juni, 2014 kl. 06:44

    Matts, jag önskar dig och din familj detsamma!

    / Lars

    • baldwin67
      14 juni, 2014 kl. 08:28

      Ja det blir en helg po lannet Lasse för mig och Milla, medan ungarna renoverar Freddes lägenhet.

  2. 13 juni, 2014 kl. 10:49

    Underbar bild!🙂

    • baldwin67
      14 juni, 2014 kl. 08:27

      Tack tack Lena…
      Har själv testat men ännu inte lyckats😉

  3. 15 juni, 2014 kl. 15:41

    Har försökt hela helgen men inte lyckats. Svårast blir det med ett grässtrå i mungipan. Kul bild.

    • baldwin67
      16 juni, 2014 kl. 06:49

      Ja de e inte lätt…antingen är min näsa för liten eller min tunga för kort, jag har i alla fall gett upp😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

