Hem > Foto > Ä N T L I G E N. . .

Ä N T L I G E N. . .

Ligga på rygg i solen och dricka bira får väl duga

Utslagen och stekt som denna döda fluga

Äntligen é dé dags för lugn och ro, konserter…resor och vilda fester.

För nu é dé jäklar ta mig vår tur att ha SEMESTER

IMG_9368

Kategorier:Foto
  1. 26 juli, 2014 kl. 21:12

    Ha en mysig semester. 👍

    • Matts
      27 juli, 2014 kl. 06:06

      Tack Camilla…det skall vi ha🙂

  2. 27 juli, 2014 kl. 13:36

    Ha en skön semester alla där hemma. Denna text var lite snällare än den första😉

    • baldwin67
      27 juli, 2014 kl. 14:48

      Tack Lasse…detta års semester är verkligen efterlängtad. Fick som du märkte censurera den första😉

  3. 4 augusti, 2014 kl. 13:22

    Matts,

    Vilka fantastiska bilder du lagt upp, jag stornjuter av allt fint du fångat!!

    Och såååå himla snyggt fotat, wow!!

    Varma hälsn.

    Tammy

    • baldwin67
      7 augusti, 2014 kl. 08:23

      Tack Tammy…uppskattar dina ord.
      Tyvärr har jag inta känt mig direkt produktiv den senaste tiden, då mitt arbete har upptagit all min tid…men jag hoppas på förändring. Det gäller att försöka att fördela sin fritid väl😉

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

