Hem > Foto > Vecka 2

Vecka 2

Hej alla…

Ja nu é vi inne i vecka 2 på semestern…i fotoväg har det inte hänt så mycket, men mycket annat. Köpte mig ett variabelt ND-filter härom dagen som semesterleksak…och jag är gött nöjd. Jag och min gode vän Lars Gudmundsson körde ut till brofästet igår kväll för att testa det nya filtret…ja i alla fall jag. De kommande dagarna så blir det förmodligen Skäralid med omnejd.

Men dessa bilder kommer från gårkvällens filtertest…

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 6 augusti, 2014 kl. 21:35

    Tack du, det var en givande stund vid sundet. Lycka till i fortsättningen av semestern, och utforskningen av ”prylen”.

    • baldwin67
      7 augusti, 2014 kl. 08:26

      Alltid lika trevligt Lasse…
      Vi får se vilka fotomöjligheter som dyker upp de kommande dagarna.

      Hörs.!!!

  2. 11 augusti, 2014 kl. 08:03

    Snyggt!!! Jag gillar nr 3 och 5 allra mest.
    Ha en fortsatt skön semester

    • baldwin67
      14 augusti, 2014 kl. 11:14

      Tack Camilla…
      Ja semesterdagarna krymper, så det gäller att ta vara på varje sekund🙂

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

