Hem > Rock´n´Roll > Watain på Malmöfestivalen

Watain på Malmöfestivalen

Hej alla…

Ja då är Malmöfestivalen i full gång igen för det 30:e året i rad. Själv så knallar jag bara ner och kikar på de artister som jag vill se, men tyvärr har vädret satt stopp för somliga av dem…ja i alla fall för mig. Efter en fotosväng på Ribersborg med min gode vän L.Gudmundsson så styrde jag kosan mot posthusscenen för att kika på black metal rockarna i Watain. Blev en underhållande spektakulär timme för ögon och öron, men rent fotografiskt blev denna konsert ett bottennapp. Dock blev det i alla fall några bildbevis på att jag var där😉

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

