Hem > Foto > Långa bryggan i Bjärred

Långa bryggan i Bjärred

Hej alla…

Fick för mig att ta mig en sväng till långa bryggan i Bjärred…ett ställe som jag faktiskt inte har besökt innan. Ringde min gode vän Lars Gudmundsson…och som vanligt bangade han inte ur. Sagt och gjort…in i kärran och styrde kosan mot Bjärred. Det som mötte oss var en fantastisk kväll med det där härliga ljuset man nu kan se i augusti/september månad. Bella som även var med sprang ner i vattnet så det stänkte om det och betedde sig som en valp…trots sina 7 år. Faktum är att det var väldigt svårt att slita sig och jag tror att vi sade ”sista bilden” ett par gånger, vi hade trots allt tänkt att stanna på en annan sträcka på denna kust på vår väg hem…hmmm…det får vi ta en annan gång…tiden räckte inte till.

Kom hem med ett litet gäng bilder i bagaget, varav några som jag visar för er här…

 

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 9 september, 2014 kl. 06:35

    Ja du Mats, det var en skön kväll. Och turen på vår sida då det visade sig att efter den siste augusti fick hundar vistas på stranden.
    Den bild som fastnade på näthinnan är den som man ser strandkanten i nederkanten och vattnet som försvinner uppåt i bilden.

    / Lars

    • Matts
      9 september, 2014 kl. 11:57

      Ja det var verkligen en vacker kväll…faktiskt 1:à gången jag besökte denna brygga och strand. Håller med dig om bilden, det var en av dem som jag blev mest nöjd med.

      Hörs

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

