Hem > Foto > Sensommarljus

Sensommarljus

Hej alla…

Den tid som vi är inne i nu är en av mina favoritmånader rent fotomässigt. Jag blir alltid lika hänförd av de fantastiska ljus och färger som september/oktober kan dela med sig av under de fina kvällarna…det här blå/lila skenet i den mojnade vinden. Jag, Milla och Bella tog oss till Höllviken härom kvällen och svängde av precis efter Falstebokanalen för att få ta del av allt det härliga. Självklart så tappade jag en av skruvarna som tillhörde mitt stativ i den fina strandsanden och blev aldrig mer sedd denna kväll. Men efter ett besök hos den vänliga personalen på Scandinavian Photo i Malmö dagen efter som bjussade mig på en ny skruv, så kan jag planera för nästa tur ut till kusten (tummen upp).

Får även passa på att påminna er om min utställning ”VATTEN” som hålls på Husiebiblioteket fram tills den 25 oktober, där temat faktisk spinner på lite liknande bilder som just dessa. Utställningen har pågått nu under en veckas tid, men än så finns det tid kvar.

Följ denna länk för lite mer info->->->

affisch_2

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 12 oktober, 2015 kl. 07:20

    Fantastiskt vackra och stämningsfulla bilder. Kan tänka mig att du har en riktigt fin utställning. Hoppas det går bra på jobbet. Jag har ännu inte riktigt anpassat mig till dagjobb… Får se vad framtiden ger. Ha det gott.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

