Hem > Foto > Hösten

Hösten

Hej alla…

Nu har vi några fantastiska veckor framför oss…vår kära färgpalett…hösten. Har i helgen och idag i panik förevigat den Skånska hösten innan vi reser iväg, när vi väl kommer tillbaka så är förmodligen allt över. Jag och Milla tog oss en sväng till Söderåsen i helgen där vi har vår stuga och verkligen insöp den härliga atmosfären. Vyerna längs med de slingriga skogsvägarna i färgprakt var en fröjd för ögat…passade även på att besöka Skäralid som dock var så fullproppat med folk som förmodligen hade åkt dit i samma syfte som oss…förförande natur.

Även Skogarna i Torup var lika vackra idag…dock så råkade jag ut för det som man inte vill hända. Mitt trogna normaloptik gick i graven precis dagen innan avfärd till fjärran land…kunde riktigt känna hur paniken spred sig i kroppen. Dock så har man riktigt bra kompisar, så min trogne vän Lars Gudmundsson lånade mig sitt normaloptik så jag kan dokumentera min resa. En lättnad spred sig sedan i min kropp🙂

Min utställning VATTEN har nu avslutats på Husiebiblioteket…jag tackar för all respons och alla som har besökt detta års utställning. Fick dock möjligheten att förlänga min närvaro på bibblan med 2 höstbilder från Torup som skall få hänga en bit in i November.

 

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 27 oktober, 2015 kl. 15:48

    Underbara höstbilder. Vart bär det av för er? Skönt att lämna lååånga oftast gråa november. Man får passa på att njuta av vacker höst de dagar solen tittar fram och hoppas att de mörka dagarna passerar fort. Ha det gott🙂 och njut av resan.

    • baldwin67
      29 oktober, 2015 kl. 11:52

      Den här gången bar det av till Thailand…och till halva priset av vad det skulle kosta👍 Det var absolut inte planerat, utan detta blev en inpulshandling på 1 1/2 vecka. Vi fick semesterdagarna beviljade på ett kick och resan var kvar…så det var bara att packa väskorna och åka.
      Vh

      • 29 oktober, 2015 kl. 11:58

        Låter alldeles underbart! Njut av sol och värme så väntar jag på nya fantastiska bilder🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

