Hem > Foto > Årets sista bild

Årets sista bild

Hej alla…

Ja nu har 2015 snart passerat och vi går in i ett nytt år med nya utmaningar och möjligheter. För att summera 2015 års fotoår för egen del så har det varit ganska magert…min arbetssituation har varit förändrad och fotomaterial har havererat. Så nu blickar jag framåt mot 2016 och har lovat mig att ta tag i den kreativa sidan och umgås med min trogna Canon.

Önskar er alla ett gott slut och en ny början med årets sista bild som är tagen nu i nyårsveckan i det natursköna Ekvallen…ett ställe där man verkligen kan finna harmoni och ro.

IMG_2312 Till nästa år…

~~Matts~~

  1. 3 januari, 2016 kl. 17:21

    Nej, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig… Men hoppas 2016 blir ett riktigt härligt år för dig och dina nära. Må så gott!!

  2. baldwin67
    4 januari, 2016 kl. 17:44

    Sant….
    2016 har börjat bra…kameran har bekänt färg nu på Söderåsen. Klöva hallar idag och ForsaMölla imorgon…jag trivs 😊… Kreativiteten har börjat att komma tillbaka och mycket kan jag skylla på de nya objektiven som har kommit hem till mig….aldrig kuligt när saker går sönder 😖
    Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

