Hem > Foto > I arkivet…

I arkivet…

Hej alla…

Håller på med en renovering av tv-rummet, och har gjort det nu varje ledig tid i 2 veckor. Tiden för att vädra kameran har varit lika med noll…så jag gjorde en dykning i arkivet och letade efter en gammal iPhonebild som jag kom ihåg. Jag gillar denna bilden, men kan inte sätta fingret på varför. Egentligen är det ingen speciell bild…men kanske det är oskärpan, oavsiktliga känslan av dubbelexponering, färgerna som tilltalar. Så med denna bild önskar jag er en trevlig helg…och ta väl hand om varandra.

IMG_3425

Till nästa gång…

~~Matts~~

Kategorier:Foto
  1. 3 februari, 2016 kl. 14:31

    Vilken underbar bild. Jag får känslan av det ”övernaturliga”, av det mystiska och andliga och den är väldigt väldigt vacker. Ja du, det där med att få tiden att räcka till…. det är allt annat än enkelt. Lycka till med renoveringen.

    • baldwin67
      9 februari, 2016 kl. 10:19

      Lite av den känslan får jag också…lite asiatisk andlighet…

      vh

  2. 9 februari, 2016 kl. 08:08

    Underbar känsla i bilden!

    • baldwin67
      9 februari, 2016 kl. 10:20

      Tack Camilla…ren tur med telefonkameran denna gång…

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

