2014:s sista bilder-2015:s första inlägg

Hej alla…

Ja nu har vi öppnat dörren för ett nytt år…2015. Själv så sitter jag och funderar på planerna för detta år, i o m att 2014 blev en rejäl flopp. Ändrade arbetsförhållanden satte en rejäl käpp i hjulet för mig, och jag har inte alls haft den tid till det som får mig att må bra…bl a fotografering och bildskapande. Upptäckte också att bildseende är en färskvara…eller är det brist på inspiration.? Oavsett…detta år ser förhoppningsvis bättre ut och jag ser fram emot med spänning på vad som komma skall.

Årets sista dagar 2014 tillbringade jag, Milla och hunden Bella ute på landet i ett svängande klimat. Från vit sprakande frost och -13 till 0 gradigt och en fantastisk dimma…för att sedan bli + grader och det vanliga oinspirerande grå vädret. Men vi fick chansen att besöka ett nytt ställe som jag kan rekommendera…och det är Klöva hallar och dess fantastiska skog. Detta är en sprickdal beläget på söderåsens norra sida med fantastiskt vacker kuperad miljö…absolut ett ställe som skall besökas fler gånger.

Så med året 2014 sista bilder vill jag önska er ett gott slut och låt oss göra det bästa av 2015.

 

Till nästa gång…

~~Matts~~