Demonen inom mig

Hej alla….

Som alla vet så är inte livet alltid så lätt. Ibland så får man kämpa emot känslor som man inte vill utveckla. Jag tor att vi alla har vår demoner att kämpa emot, det kan vara ett begär,  en hemlighet etc etc. För att inte bli så djup och hålla mig på det vardagliga planet, så har jag kämpat mot en av mina demoner för ett par år sedan…jag skulle sluta att snusa. Detta nikotinbegär..eller nikotindemon var väldigt stark, men jag kämpade emot och övervann till sist. Dock kom demonen tillbaka och med ett snäpp med fingret så tog han tag i mitt liv igen. Men nu funderar jag…jag har kämpat mot denna demon tidigare och känner den ganska väl, så kanske ska jag försöka att besegra den igen. Har alltid velat försöka att fånga denna demon på bild. Man har ju en känsla av hur stark den är och hur man kanska kan illustrera den i sina tankar. Detta är min bild av demonen inom mig  som jag ska eventuellt försöka att bekämpa igen.

Till nästa gång…

~~Matts~~