Khom Loy

Hej alla…..

Ja som jag skrev i ett tidigare inlägg så hade jag inte köpt några fyrverkerier till detta årsskiftet, men jag köpte dock en pryl som heter Khom Loy. Khom Loy härstammar från Thailand och betyder den svävande lanternan…och är i mitt tycke väldigt trevlig. Vi släppte iväg en på nyårskvällen, men vindarna var för starka, så vinden drog iväg den snabbt ut över Bulltofta rekreationsområde för att sedan försvinna alldeles för snabbt. Beslutade mig då om att spara de resterande till något annat tillfälle. Har planerna att beställa denna produkt över nätet till årets kommande högtider som födelsedagar, student etc…ett riktig effektfullt och trevligt inslag i festsammanhang. Men jag rekommenderar…vindstilla, stjärnklart….så har man en riktigt trevlig mysfaktor. Fördelen är även nu när man är hundägare och tar med det i planeringarna…då har man ett smällfritt alternativ till fyrverkerier…det gäller att någon börjar och föregår med gott exempel 😉

Khom Loy kan du bl a beställa här.

Till nästa gång….

~~Matts~~

Ps. Även ”Fit 4 Fight” är uppdaterad.