Förvaring

Hej alla….

Från ett tips genom ett inlägg av Jonathan som driver bloggen ”Feta Draken”, så har jag skaffat mig 2 st serviceväskor inköpta på Clas Ohlson så jag kan förvara min kamerautrustning säkert. Och jag kan verkligen säga att detta är en hit… Bra pris och stabil förvaring av kameraprylarna…ja och mycket annat som man kan behöva förvara säkert. Så i den ena väskan har jag det digitala kameraprylarna och i den andra det analoga Pentaxsystemet som jag faktiskt aldrig har plåtat med, Fick det av min kära granne Dixon för ca 2 år sedan. Har planerna att serva dessa grejer och testa det analoga systemet detta år….Och…det finns mer plats för nya ”gadgets”…vad mer kan man önska. Den här serviceväskan kostade 199:-/st och då ingår det även axelrem och 2 nycklar till låsen på väskan. Vill ni kika lite närmre på den så följ denna länk eller kolla på plåtarna som kommer… Serviceväska från Clas Ohlson

Uppdaterat: För att göra mig lite tydligare så är denna väska tänkt för att förvara utrustningen i hemmet…välorganiserat och dammfritt…d v s ingen väska som är lämplig att bära med sig. Ska man bära med sig fotoprylarna så är nog den här väskan bättre… Förvaringsväska …Den är inredd med skumgummi som man får skära ut efter föremålen som man ska förvara…här ligger prylarna betydligt stabilare.

Till nästa gång…..

~~Matts~~